توزیع محتوا مهمتر از تولید محتوا

توزیع محتوا مهمتر از تولید محتوا

چند وقت قبل حامی غفاری (مدیر محتوای وب 24) در توییتر با #روزی_یک_نکته توییتی رو منتشر کرد که در اون بیان شده بود باید 80 درصد وقت برای توزیع محتوا گذاشته شود و 20 درصد برای تولید محتوا.

منم از مخالفان این موضوع بودم. و نظرم تا اون لحظه به طور کامل عکس این موضوع بود. به نظرم 80 درصد تولید محتوا و 20 درصد توزیع محتوا اهمیت داره.

و طبق معمول مخالقتم رو بیان کردم و متوجه شدم که توزیع محتوا چیزی فراتر از اون چیزی هست که من فکر می کردم. ( در ادامه ویس ای که آقای حامی عفاری برای من ارسال کردند رو براتون می زارم)

اما هنوز هم خوب نتونستم هضم کنم. و برام این موضوع که توزیع محتوا مهمتر از تولید محتوا است به یک موضوع درکی و قابل لمس تبدیل نشده! اما در تلاش هستم بیشتر بفهمم اش و وقتی که فهمیدم اش اون رو برای سایت هام اجرایی شون کنم. و مطمئن ان تجربه ام و درک خودم از این موضوع رو با شما در همین پست شیر خواهم کرد.

چرا توزیع محتوا مهمتر از تولید محتوا است؟

در ابتدا برای آشنایی با موضوع توزیع محتوا یک ویس 47 دقیقه از آقای عادل طالبی درباره توزیع محتوا مهم تر از تولید محتوا برای بنده ارسال کردند.

و لینک زیر را نیز ارسال کردند.

https://www.growth-hackers.net/double-your-traffic-and-drive-more-leads/

و سپس یک ویس جمه بندی و نظر نهایی خودشون رو درباره سوال من بیان کردند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *